با حمایت پروژه یونسکو " تفلیس - پایتخت جهانی کتاب" و با همکاری با خانه نویسندگان گرجی و انجمن ناشران و توزیع کنندگان کتاب گرجستان، گرجستان در ۲۰ تا ۲۴ اکتبر جاری یک برنامه ادبی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ارائه می دهد.

َبا حمایت پروژه یونسکو " تفلیس - پایتخت جهانی کتاب" و با همکاری با خانه نویسندگان گرجی و  انجمن ناشران و توزیع کنندگان کتاب گرجستان، گرجستان در ۲۰ تا ۲۴ اکتبر جاری یک برنامه ادبی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت ارائه می دهد.

نینیا ماچاراشویلی ، مدیر پروژه "تفلیس - پایتخت جهانی کتاب" می گوید: "بیماری همه گیر جهانی تأثیر زیادی بر بخش نشر گذاشته است و نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت نیز سال گذشته برگزار نشد. در نمایشگاه امسال خوانندگان جهانی با نویسندگان گرجی و ترجمه های جدید آثار آنها آشنا خواهند شد، که ما از آنها بسیار حمایت می کنیم. علاقه به نویسندگان گرجی کاهش نمی یابد. ناشران آلمانی ، اتریشی و سوئیسی همچنان در حال چاپ ترجمه ادبیات گرجستان هستند. نمایشگاه کتاب فرانکفورت سهم بسزایی در رواج ادبیات گرجستان داشته است و ما مخصوصاً برای دیدار با شرکا و خوانندگان خود آماده می شویم. "

به دلیل مقررات ناشی از همه گیری در آلمان، گرجستان با غرفه سنتی در بازار ارائه نمی شود، فقط با برنامه های آشنایی با نویسندگان و ترجمه های جدید آنها محدود می شود.

https://ghn.ge/news/۲۷۱۶۲۳-tbilisi-tsignis-msoflio-dedakalakis-mkhardacherit-akhali-germanulenovani-targmanebi-frankfurtis-tsignis-bazrobaze-tsardgeba

کد خبر 9128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =